wtorek, 11 listopada 2014

kup sobie ścierkę

kup zrób sobie ścierkę
buy make yourself a kitchen towel



W sklepach jest tyle różnych pięknych tekstyliów kuchennych. Dlaczego jednak nie spróbować utkać sobie ściereczki? Natchnęły mnie ręcznie tkane ścierki, które widziałam w zeszłym roku na pchlich targach w Finlandii.
Osnowa bawełniana, wątek lniany.
There are so many kitchen textiles one can buy, but it's more fun to weave it. My inspiration were used kitchen towels from Finnish flea markets.
Cotton warp,linen weft.

 
 

A z tasiemki utkanej na inkle loom będą wieszaczki.
And inkle loom band for hangers.



4 komentarze:

  1. A żebyś wiedziała, że sobie zrobię :-). Świetne ścierki. Tasiemki też lniane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W to, że zrobisz nie wątpię: )
      Tasiemka bawełniana, chciałam żeby była kolorowa, a len pasujacy do zestawu mam tylko szafirowy.

      Usuń
  2. No, ja bym chciała, ale chyba jeszcze długo sobie takich ładnych nie zrobię :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co z Twoim krosnem? Swego czasu donosiłaś, że już jest i czekam i czekam na ciąg dalszy, a teraz cisza... chociaż skarpety we wzorki są super i na pewno szybciej widać efekt.

      Usuń

Pozdrawiam odwiedzających i dziękuję za pozostawione komentarze