piątek, 27 października 2017

nowa strona - IN WEAVE



Jeżeli zaglądasz tu czasem i zastanawiasz się, dlaczego taka cisza… to mam dobrą wiadomość! Moja tkacka manufaktura ma się doskonale, a ja poczułam potrzebę zmian. Zapraszam na nową stronę www.in-weave.com i nowy fanpage https://www.facebook.com/inweavecom/
Mam ogromny sentyment do początków drogi tkackiej zapisanych na blogu Przy Krosnach, bardzo się cieszę z tego, co teraz, a i przyszłość też zapowiada się ciekawie, bo pomysłów tkackich wystarczyłoby do obdzielenia co najmniej kilku osób.
Do zobaczenia!

New beginning – my weaving manufacure is doing well and it’s time for changes. Welcome to IN WEAVE – you can find me on the new website www.in-weave.com and fanpage  https://www.facebook.com/inweavecom/


2 komentarze:

  1. Ale będziesz te pomysły pokazywać? Nie umiem tkać to chociaż będę o nim czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jasne! na stronie jest zakładka Aktualności/ News - taki odpowiednik bloga, no i dodaję sukcesywnie zdjęcia do portfolio i na instagram @in_weave :)
      Nie tkasz, a chcesz się nauczyć? Mapa po prawej pewnie już nie jest najbardziej aktualna, ale w Grupie Tkackiej na fb pojawiają się informacje o kursach itp

      Usuń

Pozdrawiam odwiedzających i dziękuję za pozostawione komentarze